Medieval Dynasty - Complete Edition
Waan je echt in de middeleeuwen met Medieval Dynasty - Complete Edition. Bouw je huis, help het dorp groeien en geef vorm aan wat je achterlaat. Verrijk je game met planten en extra decoraties uit de DLC Echoes of Nature, en geniet van al het natuurschoon. De DLC Exquisite Pack bevat een collectie voorwerpen voor spelers die hun personage en nederzetting wat extra elegantie willen geven. Alles wat je nodig hebt om je dynastie te beginnen zit nu in één bundel.