Management Worlds Bundle
Townsmen - A Kingdom Rebuilt Townsmen - A Kingdom Rebuilt is een middeleeuws strategiespel over stedenbouw. Het bevat een complex economisch systeem, waarin je productielijnen moet bouwen, efficiënt moet handelen en het evenwicht tussen belastinginkomsten en de tevredenheid van je stedelingen moet bewaren. Een enorme variëteit aan gebouwen en stedelingen helpt je bij het bereiken van je doelstellingen. Bouw militaire barakken en neem artsen, brandweermannen, jagers, boeren en smeden in dienst. Little Big Workshop Stel je een magische fabriek voor die in je woonkamer verschijnt. Een zorgvuldig gepland meesterwerk, waar ijverige arbeiders alles bijeenbrengen wat klanten willen. Badeendjes en dressoirs, drones en elektrische gitaren, scooters en andere prachtige goederen kunnen van veel verschillende materialen worden gemaakt en voor veel geld worden verkocht - geld dat u direct weer in uw fabriek investeert om meer machines en meer werknemers te krijgen en jouw bedrijf te laten groeien. In Little Big Workshop word je een fabrieksmagnaat! Through the Darkest of Times Donkere tijden betekenen angst en risico's. Het risico te worden gepakt door patrouillerende Nationaal-Socialisten, op zoek naar mensen die publiekelijk tegen hun standpunt ingaan. Het risico door het Duitse leger in elkaar te worden geslagen of zelfs te worden vermoord omdat we tegen het regime zijn. Het risico om alles te verliezen, inclusief onze dierbaren. Dit is hoe we leven. Dit is hoe we proberen te overleven. Door de donkerste tijden.