4-in-1 Adventure Bundle
Chicken Police - Paint it RED!: Chicken Police is een verhaalrijk en dialoog-zwaar spel dat elementen uit de visuele romans en klassieke adventure games combineert. Het spel heeft meer dan 30 personages om mee te praten, waarvan sommige serieus moeten worden ondervraagd. Verzamel vele aanwijzingen, bewijsmateriaal en zeer gevoelige persoonlijke informatie van de duistere personages van Clawville om meedogenloos tegen hen te gebruiken! Neighbours back From Hell: Het beste vermaak, is leedvermaak. En dat hebben de makers van Neighbours Back From Hell maar al te goed begrepen. Geniet eindeloos van de ellende van een ander. De meest rebelse game uit je kindertijd komt terug! In de geremasterde hd-versies van Neighbours From Hell 1 en 2 kruip je in de huid van Woody, die een tv-programma maakt waarin hij zijn bloedirritante buurman treitert met allerlei grappen en ongein. Zin om de kaars van de buurman te vervangen door een vuurpijl? Of zijn scheerschuim te vervangen door slagroom? Dit is je kans! Endling - Extinction is Forever: Ervaar een wereld verwoest door de mensheid door de ogen van de laatste vos op aarde in dit milieubewuste avontuur. Ontdek de vernietigende kracht van het menselijk ras, aangezien het de meest kostbare en waardevolle hulpbronnen van de natuurlijke omgeving dag na dag corrumpeert, vervuilt en exploiteert. Verken verschillende zijwaarts scrollende 3D-gebieden en verdedig je kleine pluizenbollen, voer ze, kijk hoe ze opgroeien, merk hun unieke persoonlijkheden en angsten op, en help ze vooral te overleven. Through the Darkest of Times: Donkere tijden betekenen angst en risico's. Het risico te worden gepakt door patrouillerende Nationaal-Socialisten, op zoek naar mensen die publiekelijk tegen hun standpunt ingaan. Het risico door het Duitse leger in elkaar te worden geslagen of zelfs te worden vermoord omdat we tegen het regime zijn. Het risico om alles te verliezen, inclusief onze dierbaren. Dit is hoe we leven. Dit is hoe we proberen te overleven. Door de donkerste tijden.