Just Dance 2016
"S werelds best verkopende dansgame is terug! Maak je klaar voor de grootste hits van MEGHAN TRAINOR, MARTIN GARRIX, MARK RONSON FT. BRUNO MARS, THE BLACK EYED PEAS, LADY GAGA, JASON DERULO en veel meer! ♦ Speel met je smartphone! Je hebt geen accessoires of camera meer nodig. Download de gratis Just Dance Controller App en gebruik jouw smartphone als je controller! ♦ Word de ster in je eigen videoclip met Showtime!"