Ultra Foodmess 2
Pak je controller en ga als je wil met maximaal 3 vrienden op een smakelijke, chaotische en leuke wereldreis! Iedereens favoriete eten is terug in een nog epischere competitie: nu met een extra pittige DASH-functie zodat je de boel op stelten kunt zetten! Schiet donuts naar je vijanden in Hollywood, speel Foodbal in Brazilië, ontwijk balken van sojasaus in Japan... en nog veel meer, in 10 maffe spelmodi! Succes... En veel plezier!