Paper io 2: Gold Edition
Verf de kaart in je eigen kleur, schakel je tegenstanders uit, behaal de hoogste score en verover de Paper io-wereld. Ga de strijd aan in een felle confrontatie en word een kampioen! Paper io 2: Gold Edition bevat: - 13 nieuwe, diverse skins: bus, burger, donut, poep, toilet, ufo, robot, ninja, kerstman, krab, auto, politiewagen, vliegtuig - 5 nieuwe hoeden: widget, "truck" cap, helm met hoorns, appel met een pijl, heksenhoed - 9 extra aangepaste spelkaarten in de vorm van: auto, boot, poep, sportmotor, cruiser, scooter, koptelefoon, teddybeer, kroon - 10000 munten om upgrades te kopen of meteen skins vrij te spelen! - net zoveel kaarten als er landen in de wereld zijn - 14 basishuiden die ook het uiterlijk van je terrein veranderen - multiplayermodus tot wel 8 spelers op één scherm! - een aangepaste spelmodus met 45 verschillende vormen van kaarten - powerups die tijdens het spel verschijnen - pakkende muziek - eenvoudige bediening zodat iedereen kan spelen - simpele regels en heel veel plezier! Glijd over het witte gebied of het gebied van je vrienden en verbind het met je eigen kleur om het op te eisen. Let op! Als je je buiten je kleur begeeft, is je staart onbeschermd en kunnen anderen je uitschakelen. Gebruik je strategische vaardigheden en powerups om aan te vallen en alle witte gebieden te claimen die voorheen van andere spelers waren!