Kennistraining - Algemene Kennis. De Quiz.
Sofisticated quizspel – spannend van begin tot eind, Chip Laat je brein werken .. een perfect spel, Happy Gamer Kort gezegd: Gewoon geweldig! Ifoneapps Dit spel is ontworpen om je kennis uit te dagen met meer dan 5.000 hoogwaardige, pittige en leerzame vragen. Elke ronde test je met 10 vragen uit 10 verschillende categorieën. De moeilijkheidsgraad past zich aan jouw niveau aan. Goed antwoord? Je stijgt een niveau hoger. Fout antwoord? Je krijgt een makkelijkere vraag. Maar je wilt natuurlijk stijgen om je Kennisquotient te verbeteren, die na elke ronde opnieuw wordt berekend. In de multiplayerstand kunnen maximaal 4 spelers tegen elkaar spelen.