JellyCar Worlds
"Zachte uiterlijke kenmerken en gameplay Je auto is van drilpudding gemaakt. En de wereld ook! Gebruik deze en je vele andere vaardigheden (Groeien, Ballon, Plakkerige Banden, Raket en nog veel meer) om je een weg te banen door de levels en de uitgang te vinden! Fantasierijk en speels design Reis door 8 werelden, elk met een eigen thema en gameplaymechaniek. In elk level moet je een geheime uitgang vinden en heb je meerdere optionele uitdagingen. Zoveel personalisering Teken je eigen autodesigns met een in-game tekentool. Maak je eigen levels Een volledig uitgeruste levelbewerker om je eigen zachte speelvelden te maken. Klassieke levels zijn terug Klassieke levels uit eerdere games in de JellyCar-serie zijn hersteld en terug van weggeweest! Een levend flipbook De geluiden en visuals worden gecombineerd voor een ervaring waarbij een flipbook animatie tot leven komt. Ik ken dit spelletje nog van toen ik klein was! Yes! De originele maker (Walaber) is terug en ontwikkelt deze geheel nieuwe, moderne versie van de klassieke JellyCar gameplay."