BucketCrusher
Kun jij de muur volledig vernietigen tot er geen enkele baksteen meer overeind staat? Dompel jezelf onder in het meest bevredigende casual spel waarin je muren steen voor steen afbreekt met een cirkelzaag! Duw de stenen in je BucketCrusher om ze om te zetten in geld, maar pas op - je brandstof kan opraken! Zodra je de eerste muur hebt voltooid, wachten kleurrijke en interessante mozaïeken met verschillende vormen om door jou verbrijzeld te worden! Upgrade je machine na elk level en denk goed na over de slimste manier om je geld te investeren. Vergroot de lengte, kracht, grootte en brandstofcapaciteit om bij elke run meer stenen te verzamelen! Wil je muren sneller neerhalen en meer geld verdienen? Overweeg dan speciale permanente upgrades te kopen die prestige-punten kosten – maar let op, om ze te krijgen moet je al je voortgang resetten! Functies: - breek verschillende mozaïeken van bakstenen af met je zaag! - verdien munten voor elke baksteen en reset je voortgang om prestige-punten te krijgen! - upgrade je machine voor meer kracht, grootte, lengte en brandstofcapaciteit - koop allerlei verbeteringen: loopband, tank, vermenigvuldiger, korting en servo! - verander het uiterlijk van je zaag met verschillende skins! - ontspan en kom tot rust na een lange dag - pas op, dit spel is enorm verslavend!