Gods Will Fall
Jij bent de laatste hoop voor de mensheid Al duizenden jaren voeren de goden een kwellend bewind over de mensheid. Gebrand op wreedheid en lijden, eisen ze onvoorwaardelijke aanbidding door alle mannen, vrouwen en kinderen een eed van trouw te laten afleggen. Wie zich niet onderwerpt, wacht een langzame en genadeloze dood. Ervaar de wrede beproevingen van een dappere groep krijgers en hun wanhopige strijd tegen de goden. Iedere man en vrouw die een zwaard kan hanteren en gebukt gaat onder de wreedheid van de heerschappij van de goden, wordt opgeroepen om een clan van 8 Keltische overlevers te vormen en het op te nemen tegen de talloze weerzinwekkende beesten en volgelingen in de helse rijken van de goden. Door de keuzes die je maakt, ontstaat een persoonlijk verhaal. Win en zie legendes geboren worden. Verlies en zie levens tot stof wederkeren.