Beyond the Ice Palace 2
Sta op uit de diepte van de dood om je rechtmatige troon op te eisen in een meeslepende actie-platformgame. Trek de mantel van de 'vervloekte koning' aan en zwaai met de ketenen die je ooit gevangen hielden, nu getransformeerd tot formidabele wapens om je vijanden mee te verpletteren en over het gevaarlijke terrein van je verbrijzelde koninkrijk te navigeren. Ontdek verborgen gebieden, los puzzels op en onthul geheime schatten om in kracht toe te nemen terwijl je je voorbereidt op epische gevechten tegen angstaanjagende, kolossale eindbazen. Zorg dat je strategisch in level stijgt om iedereen die je dwarsboomt te verslaan en je plek op de troon als rechtmatige koning opnieuw in te nemen! Sta op uit de dood en claim je troon opnieuw! Trek de mantel van de 'vervloekte koning' aan terwijl je een meedogenloze reis onderneemt van wraak om je gestolen troon opnieuw op te eisen. Reis daar gevaarlijk land vol gevaren terwijl je jacht maakt op de verspreide fragmenten van hemelse pijlen. Combineer ze om je vloek te verdrijven en je ware kracht te ontgrendelen. Zwaai met de ketenen die je ooit gevangen hielden! Omarm je nieuwgevonden kracht en heerschappij over de ketenen die je ooit knevelden diep in de crypten. Beteugel dit machtige wapen om iedereen die het waagt om je pad te dwarsbomen terug te drijven, neer te slaan en verzwakken. Gebruik je ketenen daarnaast om te navigeren, maak ze vast aan ringen en laat je zo over kloven naar nieuwe gebieden schieten. Ontdek verborgen gebieden en eis de schatten van je koninkrijk opnieuw op Verken alle hoeken van je afbrokkelende koninkrijk, waarbij je verborgen ruimtes ontdekt en clandestiene doorgangen met kostbare schatten. Ontwikkel nieuwe vaardigheden en verbeteringen terwijl je dieper graaft, en versterk jezelf voor de beproevingen die je te wachten staan. Verzamel kristallen en items om je kracht te voeden! Ontdek lastig te vinden 'krachtkristallen' en beteugel hun essentie om je vaardigheden strategisch te verbeteren, en zo een voorsprong te krijgen op de dreigende uitdagingen. Verban kolossale demonen uit je land! Stel je strategisch inzicht en precieze timing op de proef in intense gevechten waarvoor je behendig moet manoeuvreren om angstaanjagende, gigantische eindbazen te verslaan Een klassieker die opnieuw tot leven komt! Beyond The Ice Palace keert terug! Aanschouw de triomfantelijke wederopstanding van een cultklassieker, meer dan 35 jaar later!