Voidwrought
De komst van een rode ster luidt een nieuw tijdperk in. Uit een cocon komt de Simulacrum tevoorschijn, die instinctief op zoek gaat naar Ichor, het bloed van de goden, dat in handen is van monsterlijke wezens. Voidwrought is een razendsnelle actieplatformer met een strakke besturing, uiteenlopende vaardigheden en ontzagwekkende baasgevechten. Zoek krachtige relieken en zielen en gebruik ze om je speelstijl aan te passen. Graaf in de restanten van de Gray City om een tempel te bouwen voor je trouwe volgelingen. Daal af in duistere krochten Ontdek wat er onder het verschroeide aardoppervlak te vinden is in multidimensionale diepten. Vergaap je aan de corrupte uitspattingen van de Court, dool door de ijzige tunnels van de Old Waters en ontdek het grimmige lot van de Abandoned Expedition. Voidwrought vult het moderne Metroidvania-genre dynamisch aan, dankzij de scherpe besturing, meeslepende verkenning en eindeloze achtergrondverhalen. Sla toe met oude artefacten De wereld is bezaaid met schatten die worden begeerd door geleerden, helden en dwazen. Struin door het gangenstelsel van je tempel, onteer de lijken van verslagen goden en speur in de verborgen krochten van de diepte naar objecten die wonderlijke krachten ontketenen. Ontdek en gebruik meer dan 30 relieken en zielen, van spectrale wapens tot passieve boosters, die jouw speelstijl perfect aanvullen. Bouw een tempel Er zijn er die nog steeds het oude geloof aanhangen. Laat je sekte groeien en graaf dieper in de ruïnes. Telkens als je tempel en het aantal volgelingen groeit, komen er nieuwe geheimen, beloningen en gruwelen aan het licht.