Shadow Labyrinth
Shadow Labyrinth is een 2D-actieplatformgame en een genre-vernieuwende alternatieve versie van het iconische PAC-MAN. Als Zwaardvechter nr. 8, gewekt door een zwevende gele bol, PUCK, op een mysterieuze planeet waar overblijfselen uit voorbije oorlogen liggen, ben jij uitverkoren om het werktuig van zijn wil te worden. Om te overleven moet je vele geheimen ontrafelen, je vijanden verslinden en transformeren van prooi tot het ultieme roofdier terwijl en je ware doel omhelst. Ontdek een wereld vol geheimen Doorzoek de overblijfselen van een eeuwenoud intergalactisch conflict dat lang voor jouw aankomst is begonnen en ontdek nieuwe krachten en vaardigheden. Gebruik ze om door een buitenaardse wereld te reizen en het op te nemen tegen gevaarlijke wezens en geëvolueerde gedrochten. Word het ultieme roofdier Word de meester in de vloeiende gevechtstijlen en combineer krachtige vaardigheden om je eigen speelstijl te creëren. Gebruik verschillende speelstijlen om je vijanden de loef af te steken terwijl je ze verslindt en transformeert van prooi tot het ultieme roofdier. Omhels je ware doel Werk samen met PUCK en duik dieper in het doolhof van een mysterieuze buitenaardse wereld. Ontdek de waarheid achter jouw aanwezigheid in deze wereld, wat PUCK wil en waarom het jou heeft gekozen.