THQ NordicActie en avontuur
De editie 'Dressed to Skill' bevat de basisgame en de volgende extra items: Reprobed: Skin-pack Tuxedo, Mankini of glinsterende Unicorn - 10 speciale skins voor Crypto, de koning van de boosaardige aliens zelf. Kies het luchtruim met 4 speciale skins voor zijn trouwe schotel. Ga goed gekleed het gevecht aan! Reprobed: Challenge Accepted DLC Test je skills in deze DLC die na de release alle 4 Challenge Modes van het eerste deel aan Destroy All Humans! 2 - Reprobed toevoegt. Alle modes zijn speelbaar in lokale splitscreen coöp! Ook inbegrepen: talrijke nieuwe Mutators waarmee je de regels van de game kunt veranderen! Pre-order nu om gratis de opzichzelfstaande multiplayer-DLC 'Destroy All Humans! - Clone Carnage' te krijgen!