XIII
WIE BENT U NOU ECHT? XIII is de remake van het iconische actiespel in de eerste persoon dat oorspronkelijk uitkwam in 2003. U kruipt in de huid van XIII, een identiteitloze man, tijdens een solocampagne met vele wendingen. Het spel is geïnspireerd op het stripverhaal met dezelfde naam en heeft een uniek cel-shading design dat helemaal nieuw is. XIII geeft ook de mogelijkheid mee te doen aan gevechten met meerdere spelers waarin het er hard aan toegaat. Het land bevindt zich nog in shock na de moord op president Sheridan. U wordt wakker, met geheugenverlies en gewond, op een verlaten strand aan de oostkust. Het enige wat u weet van uw identiteit is dat u XIII heet, de naam die bij uw sleutelbeen getatoeëerd is, en verder heeft u een sleutel van een kluis. Ook al laat uw geheugen u in de steek, u ontdekt dat u de reflexen heeft van een perfect getrainde professionele strijder. U gaat op zoek naar uw verleden en komt erachter dat u een rol heeft gespeeld bij de moord op de president van de Verenigde Staten waarbij de meest angstaanjagende samenzwering uit de hele geschiedenis van het land aan het licht komt. - Een nieuwe artistieke richting waarbij het origineel en zijn iconische cel-shading design is gerespecteerd. - Vele verwijzingen naar het stripverhaal met dezelfde naam: geluiden, tekstwolken, vignetten... - Muziek en stemmen uit de originele versie. - Een samenzweringsscenario met vele wendingen. - Een gevarieerd spel met fases van actie, infiltratie en verkenning. - Een adembenemende solocampagne met 34 niveaus. - Een verwoestend arsenaal met 15 wapens om het geheugen terug te krijgen. - Gevechten met meerdere spelers waarin het er hard aan toegaat.