RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
RoboCop is terug in actie om Unfinished Business af te handelen. BAAN JE EEN WEG NAAR DE BOVENSTE VERDIEPING Na RoboCop's beslissende overwinning op de bendes van Detroit, ontvouwt zich een nieuw hoofdstuk in deze op zichzelf staande uitbreiding, die zich afspeelt na de gebeurtenissen van RoboCop: Rogue City. De Nieuwe Kerel is verslagen, maar de misdaad overspoelt nog steeds de straten. Een sprankje hoop komt van OCP's nieuwste project: OmniTower – een enorm wooncomplex gebouwd voor het welzijn van de inwoners van Oud Detroit. Maar wanneer een groep hoogopgeleide huurlingen, uitgerust met hightech wapens, de controle over het gebouw overneemt en het verandert in hun dodelijke fort, moet RoboCop naar binnen en hun plannen stoppen om de openbare orde te destabiliseren. VECHT TEGEN EEN GEUPGRADE KLASSE CRIMINELEN Bereid je voor om een nieuwe soort vijanden te ontmoeten: OmniTower zit vol met geavanceerde bedreigingen. Van vliegende drones tot explosieve kruipende bots en anti-personeel torentjes, elke verdieping zit vol met dodelijke vallen. Elk lid van de elite militaire troepen is zwaar bewapend. Verwacht afgeschermde teams te ontmoeten die miniguns hanteren, spec-ops uitgerust met jetpacks of zelfs vijanden bewapend met katana's die meer machine dan mens lijken. HERSTEL DE ORDE MET KOUDE GERECHTIGHEID Als het te laat is om "bevries" te roepen, kun je vertrouwen op RoboCop's arsenaal om de ambities van vijanden te temperen. Om Gerechtigheid te dienen, kies je uit een breed scala aan krachtige wapens, waaronder de iconische Auto-9 of de gloednieuwe Cryo Cannon. Ontketen RoboCop's ongeëvenaarde kracht om verwoestende filmische eindbewegingen te leveren – of het nu gaat om het inslaan van de schedel van een tegenstander tegen betonnen muren of in de dichtstbijzijnde frisdrankautomaat. SPEEL ALS ALEX MURPHY Ervaar unieke missies met bekende gezichten die meer van de verhaallijn van Unfinished Business onthullen. Voordat hij RoboCop werd, was hij Alex Murphy, vastberaden en dapper, maar kwetsbaar als een gewone politieagent in Detroit. Ontdek een andere kant van de legendarische wetshandhaver met de stem van Peter Weller.