Forgive Me Father 2
Betreed opnieuw een verknipte wereld die is geïnspireerd door de verhalen van H.P. Lovecraft. Waanzin ligt overal op de loer voor de priester uit het eerste deel, die zijn zoektocht naar verlossing voortzet. Hoelang hou jij het vol voordat je doordraait? Worden je zondes vergeven of verteert de gekte je ziel? HOOGTEPUNTEN Unieke graphics die doen denken aan een duister stripboek Een van de pijlers onder het succes van Forgive Me Father is de duistere, met de hand getekende animatie. Elke frame lijkt uit een stripboek te komen, en dit vervolg geeft een nieuwe dimensie aan deze unieke stijl met verbeterde sprites, modellen en sfeervolle belichting. Het bloed spat van het scherm en de lichaamsdelen vliegen in het rond! Ga de waanzin te lijf Hanteer diverse wapens om de Lovecraftiaanse nachtmerries af te slachten. Neem het op tegen uiteenlopende, imponerende vijanden. Maar kijk uit, want ze evolueren in nieuwe versies van zichzelf die nog kwaadaardiger en verknipter zijn. Je zoektocht wordt er niet makkelijker op! Stel je uitrusting samen en ga tekeer Bepaal je eigen speelstijl door te kiezen uit een dodelijk arsenaal aan wapens. Dankzij de vele nog krachtigere variaties laat je geen spaan heel van je vijanden. Maak optimaal gebruik van verwoestende shotguns, dodelijk nauwkeurige geweren en nietsontziende explosievenwerpers. Leer krankzinnige skills De overweldigende waanzin is zowel je beste vriend als je grootste vijand. Laat de gekte door je lijf gieren om je vijanden te verpulveren en ongelooflijke krachten op te strijken als beloning. Omarm de waanzin om je bizarre nieuwe vaardigheden te voeden, zodat de wezens uit je ergste nachtmerries het in hun broek doen voor JOU! Een bovennatuurlijk goede soundtrack De moddervette gitaarriffs en opzwepende drums gaan verrassend goed samen met de duistere, Lovecraftiaanse sfeer. Maak gehakt van hordes geschifte sekteleden en bind de strijd aan met een oud kwaad dat nauwelijks te bevatten is, terwijl je luistert naar een soundtrack waarop je blijft headbangen.