Kamikaze Lassplanes
Kamikaze Lassplanes is een gloednieuwe mix van Visual Novel en SHMUP, met cruciale keuzemomenten die leiden tot verschillende gameplay- en verhaallijn-uitkomsten — of het nu gaat om oorlog, romantiek of het lot van de hoofdpersonen. Ontmoet en word verliefd op Alba Trossé en Hannah Brandenburg — charismatische Lassplanes die veranderen in dodelijke oorlogsvliegtuigen die jij bestuurt. Ga samen de strijd aan met de keizerlijke vloot in uitdagende arcade shoot-’em-up-gevechten en ontdek het geheim achter hun mysterieuze oorsprong. Maar zal het geschenk een vloek blijken te zijn? Duik in een meeslepend, donker verhaal over het verkennen van menselijkheid in een wereld waar elke roos een doorn heeft, en elk instrument een wapen kan worden. Wanneer niets is wat het lijkt, worden je overtuigingen geschaad terwijl je de waarheid onthult — en misschien betaal je de ultieme prijs ervoor. Beslis het lot van je koninkrijk én je hart. Jouw keuzes doen ertoe: Ontgrendel verschillende eindes die diverse gezichten van Alba en Hannah onthullen. Ontdek en verzamel een galerij van prachtige, met de hand getekende ecchi-illustraties. Daag jezelf uit in de Arcade-modus en verbreek records. Bestuur de dodelijke Lassplanes in diverse missies in een volledig 3D-omgeving.