TY the Tasmanian Tiger HD
HALLO, MAATJE ! Ben je klaar om de wildernis in de Outback van Australië te verkennen in deze geremasterde versie van de klassieke game, TY de Tasmaanse Tijger? Vergezel TY op een HELS avontuur waarin hij zijn familie van de DREAMING moet bevrijden en het snode boosachtige genie BOSS CASS moet stoppen, zodat hij geen zoogdieren meer kan verwijderen van de top van de voedselketen. Tijdens je zoektocht krijg je een PRACHTIG arsenaal van boemerangs, scherpe tanden en de hulp van een paar vrienden! Wees dus geen idioot en laten we samen naar het andere eind van de wereld gaan om ons super te amuseren! PRACHT, PRUTSER, PERFECT! * * * * * Hallo, maatje! Het kan er allemaal soms een beetje verwarrend aan toegaan, dus zal ik je er even aan herinneren wat er gaande is... Jij bent TY, de laatste telg van de Tasmaanse Tijger. Je bent grootgebracht door een familie langoorbuideldassen en je herinnert je je echte ouders slechts vaag. Je was er altijd van overtuigd dat alle andere Tasmaanse Tijgers al lang geleden uitgestorven waren. Maar dan vond Bunyip Elder je en vertelde dat je familie nog leeft, maar dat ze gevangen zitten in de Dreaming. Rustig aan... je moet niet overstuur raken... want ze zitten er niet voor altijd vast, als je tenminste een beetje avontuur aankunt! In de Outback is er namelijk een glimmend portaalding en dat ding is de deur naar de Dreaming. En rond dat portaal zijn er een aantal gravures in de rots, waar er vroeger vijf oude mystieke talismannen lagen. Het enige wat je dus moet doen, is die vijf talismannen vinden, ze op de gravures te plaatsen en het portaal naar de Dreaming zal openen! Voordat je vertrekt als een kip zonder kop, moet ik je nog vertellen dat er maar één KLEIN probleempje is. Er is namelijk een kwaadaardige casuarius - Boss Cass - die het ook gemunt heeft op de Talismannen. Ja. DIE Boss Cass. Diegene die je familie in de Dreaming gevangen gezet heeft en die het schoolbestuur alle vleespasteitjes uit de snackwinkels heeft laten halen. En alsof dat nog niet genoeg bewijs was dat hij leed aan grootheidswaanzin, heeft hij ook nog een heleboel van je langoorbuideldasvriendjes in kooien opgesloten in de Outback... het had iets te maken met boeken die niet op tijd waren teruggebracht naar de bibliotheek... In elk geval, als je het portaal wilt openen, moet je sneller bij de talismannen zijn dan hij en zijn handlangers! Maak je maar geen zorgen, je hoeft het niet alleen te doen! Een heleboel vrienden zullen je helpen onderweg, waaronder ikzelf, je oude maatje, Maurie. Laten we eraan beginnen! Op zoek naar die talismannen om je familie te redden!