Demon Skin
Demon Skin is een brute hack 'n' slash die zich afspeelt in een rauwe duistere fantasywereld, en unieke gevechtsmechanics, RPG- en fighting game-elementen, en zelfs wat platforming met elkaar combineert. Met het flexibele gevechtssysteem heeft iedere speler de vrijheid om hun eigen unieke tactiek te bedenken door slim de verschillende houdingen te combineren met diverse soorten wapens om de ultieme gevechtsefficiëntie te bereiken. De duisternis heeft zijn weg gevonden naar de verste hoeken van het universum en bedreigt de wereld. Alleen de machtige Orde van Dwalers waarvan de leden bovenmenselijke krachten bezitten kunnen het gevaar weerstaan. Een van de Dwalers is getuige van een onheilspellend ritueel waarin een krachtig, oud artefact wordt hersteld. In een poging om de ceremonie te stoppen springt hij in een energiestroom van het artefact en verandert meteen in een demon! Dwaler is nu vastberaden om zijn vorige gedaante terug te krijgen, maar om dat te doen heeft hij het artefact nodig dat gestolen werd na zijn verandering. De held gaat op weg om het te vinden, en zal onderweg de strijd aanbinden met horden demonen. Andere eigenschappen: Ingewikkeld gevechtssysteem. Verbeter je vaardigheden door het leren te beheersen van verschillende houdingen om zo bliksemsnel te pareren en maximale schade aan te richten met spectaculaire afmakers! Houd de stamina en andere indicatoren van de fysieke toestand van je personage in de gaten - al deze eigenschappen beïnvloeden het resultaat van het gevecht. Enorm anti-monsterarsenaal. Meer dan 30 soorten scherpe en stompe wapens staan tot je beschikking, en iedere soort is effectief tegen een specifiek soort vijand. Je kan zelfs vijanden vernietigen met je blote handen - niet zo effectief, maar nog steeds heel leuk! Troosteloze landschappen in de stijl van duistere fantasy: van de ijzige woestenij en diepe kerkers naar schemerige bossen en de thuislanden der ondoden. Deze wrede wereld leeft een eigen leven, maar de afschrikwekkende wezens die er in wonen zijn niet altijd vijandig. Tijdens je reis zal je niet alleen tegenstanders ontmoeten, maar ook machtige bondgenoten!