Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
Mickey Mouse is de ster in Castle of Illusion, een coole nieuwe versie van de klassieke Sega Genesis-titel. Castle of Illusion brengt met gloednieuwe gameplay en HD-graphics Mickey en zijn wereld tot leven in dit magische Disney-avontuur! Wanneer de boze heks Mizrabel Minnie ontvoert, moet Mickey de gevaren van het Kasteel der Illusies trotseren om Minnie te redden. Reis door betoverde bossen, neem het op tegen hordes opstandig speelgoed en zoek je een weg door doolhoven van levende boeken.