Disney Classic Games: Aladdin en The Lion King
Twee van de meest geliefde Disney-games aller tijden keren eindelijk terug naar moderne consoles in Disney Classic Games: Aladdin en The Lion King! Dit onvergetelijke pakket Disney-classics zit bomvol met nieuwe functies, verbeteringen, spelmodi en weergaveopties, plus meerdere versies van de games! Doe mee met Aladdin en z’n sidekick Abu en race door de markt naar hun afspraak met het lot. Herbeleef Aladdins klassieke avontuur terwijl je door Agrabah, de Grot der Wonderen en meer reist om Jafar te verslaan en Jasmine te redden. Spring, vecht ontwijk en baan je al vliegend op je tapijt een weg door dit avontuur, terwijl je onderweg edelstenen verzamelt. The Lion King brengt de grootsheid en het mysterie van Afrika tot leven door het verhaal van Simba, een leeuwenwelp die geconfronteerd wordt met de uitdagende overgang naar volwassenheid. Jij kunt nu ook deel uitmaken van het avontuur! Naar de wildernis verdreven door zijn slechte oom Scar, vindt Simba redding en Hakuna Matata met Pumbaa het wrattenzwijn en Timon het stokstaartje. Pak gemene hyena’s aan op het olifantenkerkhof, vermijd de vertrappende hoeven van op hol geslagen gnoes, terwijl je je door 10 levels vecht om ervoor te zorgen dat Simba zijn rechtmatige plaats als The Lion King inneemt. Functies Meerdere spelversies: Speel door de verschillende versies van de geliefde Aladdin en The Lion King games die door de jaren heen zijn gemaakt, waaronder zowel console- als handheld-versies. Een geheel nieuwe “Final Cut” versie van Aladdin, exclusief voor deze collectie ontwikkeld, is ook inbegrepen en biedt moeilijkheidsaanpassingen, cameraverfijningen, bugfixes en een paar extra verrassingen voor fans. Weergaveopties en bijgewerkte visuals: 1080P graphics en verbeteringen voor moderne HD-tv’s Verstelbare beeldverhouding en randen van het scherm Aangepaste filteropties ontworpen om klassieke CRT-tv’s en andere populaire schermtypen na te bootsen In het spel terugspoelen: Spoel een van de games in real-time terug om moeilijke gedeelten opnieuw te proberen Interactieve gameviewer: Bekijk de playthrough van het hele spel, met de mogelijkheid om vooruit te springen, er middenin te springen en op elk punt te beginnen met spelen Opslagfunctie: Sla je voortgang in elk van de games snel op en zet je avontuur voort, waar en wanneer je maar wilt Museumfuncties: Maak een reis achter de schermen en kom meer te weten over het ontstaan van deze geweldige spellen. Bekijk video-interviews met de oorspronkelijke ontwikkelingsteams of verken talloze galerieën met honderden niet eerder uitgegeven HD-conceptafbeeldingen en marketingmateriaal. Soundtrack: Luister naar de gehele soundtracks van beide games in de meegeleverde muziekspelers. De liedjes kunnen ook worden herhaald en in willekeurige volgorde worden afgespeeld.