DuckTales: Remastered
DuckTales: Remastered is een unieke en schitterende nieuwe versie van een van de populairste 8-bit games aller tijden. Ga terug naar de gouden tijd van de videogames en ervaar deze klassieker gedetailleerder dan ooit tevoren. Zelfs de meest doorgewinterde en toegewijde Disney- of Capcom-fan zal versteld staan van de authentieke tekeningen, de originele stemacteurs en de kleurrijke achtergronden uit de klassieke tekenfilms waardoor Dagobert Duck en de rest van de familie van je scherm spatten. De gameplay is nog even eenvoudig en vermakelijk als die van zijn 8-bit voorganger, maar met kleine aanpassingen voor een betere, vloeiende speelervaring. Ga op een onvervalst DuckTales-avontuur waarin Dagobert Duck en zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak exotische locaties over de hele wereld bezoeken in hun zoektocht naar de vijf Legendarische Schatten.