Asterix & obelix XXXL – The Ram From Hibernia
In Hibernia (tegenwoordig bekend als Ierland) roept Keratine, de dochter van hoofd Irishcoffix, Asterix en Obelix op om de Romeinse invasie te stoppen en de geliefde gouden ram van haar vader te vinden. In deze missie bestuur jij je favoriete helden en gebruik je je vuisten en objecten in je buurt om je een weg door de Romeinen te banen! Reis door 6 nieuwe werelden in dit pure actie-avontuur, gebruik objecten om je heen om toegang tot verborgen paden te krijgen en maak, zoals gewoonlijk, korte metten met de Romeinen. 6 nieuwe werelden om te verkennen, van Gallië tot Hibernia (Ierland), in een origineel verhaal geïnspireerd op het iconische universum van onze Gallische helden.Speel voor het eerst met Asterix en Obelix in lokale co-op met maximaal 4 spelers op één scherm.Gebruik de objecten om je heen tijdens je reis voor een compleet nieuwe game-ervaring óf neem de Romeinen beet.Nieuwe stijlvolle combo's en finishers om ze allemaal te verslaan!Dit spel heeft een hoge herspeelwaarde vanwege de uitdagingen in elk level om bepaalde beloningen vrij te spelen.Fans van de serie en casual gamers kunnen zichzelf met deze 3D-game (van bovenaf) onderdompelen in deze nieuwe wereld van Asterix en Obelix met geweldige graphics en alomvattende humor.