Fort Boyard
Stap door de poorten van Fort Boyard en ga de uitdagingen aan! Stap Fort Boyard binnen en neem de uitdagingen aan via meer dan 10 opdrachten die een mix vormen van Action en Party Game! Uithoudingsvermogen, behendigheid en volharding zijn je beste troeven om boyards te bemachtigen. Fort Boyard alsof je er echt was: "Herleef in dit stenen vaartuig dat op zee is geplaatst de sensaties van de teams die het terrein van Fort Boyard betraden! Alleen of in multiplayermodus, neem de uitdagingen aan door stap voor stap de opdrachten uit te voeren die zich in het Fort bevinden, en bemachtig zo alle sleutels die je naar de schat leiden. Jij bent aan zet! Bemachtig zoveel mogelijk boyards."