Adventurous Mind
Verken de diepten van spanning, avontuur en intrige met deze bundel van hebbedingspellen: Alfred Hitchcock - Vertigo, Beyond a Steel Sky en Syberia 3. Dompel jezelf onder in fascinerende werelden, los fascinerende mysteries op en ontdek buitengewone verhalen. Alfred Hitchcock - Vertigo Duik in een psychologische thriller van een compleet nieuw genre, die speelt met de grenzen tussen fantasie en realiteit. Vrij geïnspireerd op het universum van Alfred Hitchcock. Beyond a Steel Sky Beyond a Steel Sky is een knappe mix van tragedie, humor en cyberpunk en neemt u mee binnen een vertellende architectuur vol met spannende raadsels die leven en energie geven aan een dynamische wereld die evolueert en reageert naar gelang uw acties. Syberia 3 Kate Walker wordt halfdood aangetroffen aan de oever van een rivier door leden van de Youkol stam, een nomadisch volk die migreren met hun ijsstruisvogels. Gevangen in de stad Valsembor, moeten ze samen een manier vinden om hun reis voort te zetten. Ze moeten onverwachte obstakels overwinnen - zoals Kate’s verleden dat haar op de hielen zit - terwijl ze worden achternagezeten door hun vijanden...