Sherlock Holmes The Awakened
Laat je zenuwen prikkelen door een Lovecraftiaans avontuur dat helemaal opnieuw is gecreëerd met moderne grafische vormgeving en spelervaring. Kruip in de huid van Sherlock Holmes en kom terecht in het hart van het angstaanjagende Cthulhu Mythos tijdens je zoektocht naar een serie mysterieuze verdwijningen in Europa en de Verenigde Staten. Een crossover tussen Lovecraft en Sherlock Holmes, The Awakened zal jullie laten strijden tegen de legendarische Cthulhu Mythos. Onderzoek een serie mysterieuze verdwijningen die blijkbaar te maken hebben met een duistere cultus die een eeuwenoude God vereert. Wat ook hun plan is, u moet er een eind aan breien... of zware gevolgen tegemoet gaan. Voor het eerst in zijn leven, is Sherlock echt bang. Als rationeel denkend en intelligent man komt hij in aanraking met een buitenaardse wezen dat aan elke logica voorbijgaat, en deze ontdekking is even verbijsterend als vernietigend. De zoektocht naar de waarheid brengt Sherlock aan de rand van de waanzin, en dit is één verhaal die Watson nooit zal bekendmaken. Het verhaal speelt zich af in 1882, en The Awakened laat zien hoe Sherlock en John, toen nog gewoon kamergenoten, uitgroeiden tot een wereldberoemd duo dat misdaden oploste. Belangrijke рijlers Ontdek de Cthulhu Mythos zoals uitgevonden door H.P. Lovecraft en sta oog in oog met de Eeuwenoude horrors die het menselijke begrip overstijgen Vecht tegen de aanval van waanzin door antwoorden te vinden op vragen die geen rationele verklaring kennen. Vind hints die je door de beroemde Baker Street in Londen, een psychiatrische kliniek in Zwitserland, de gevaarlijke moerassen van Louisiana en nog veel meer zullen leiden. Een update van het spel uit 2008: opnieuw gemaakt op de Unreal Engine, het spel The Awakened beschikt over moderne grafische vormgeving en animatie, een uitgebreide verhaallijn, veel extra missies en nieuwe mechanica, waaronder unieke waanzinnige spelelementen.