Zombie Army 4: Dead War Pre-order Bundle
The Zombie Army 4 Pre-order Bundle Edition bevat: HOOFDGAME EXTRA PERSONAGEPACK Speelbaar personage: Undead Airman Hitlers hordes zijn terug in deze zenuwslopende shooter van de makers van Sniper Elite 4! Occulte vijanden, epische wapens en een huiveringwekkende nieuwe campagne voor 1-4 spelers wachten op je in het Europa van de jaren 1940. Red de mensheid van een ondode ondergang! Het verzet heeft zombie-Hitler verslagen en de hel in gesmeten, maar de doden verrijzen opnieuw! Ga verder met de alternatieve geschiedenis van de Zombie Army Trilogy in enorme nieuwe levels en ontdek een sinister plan dat de Survivor Brigade naar Italië en verder brengt! Ervaar genredefiniërende ballistiek, bouw je eigen vechter en zet de kracht van vuur, bliksem en goddelijke essentie in om je wapens te upgraden. Als de horde je insluit, scheur je ze aan stukken met verbeterde mêleegevechten en fantastische neerhaalmoves!