Zombie Army 4: FG-42 Automatic Rifle Bundle
Een van de meest geavanceerde wapens uit de Tweede Wereldoorlog, gered voor de Dode Oorlog. Het FG-42 automatische geweer is een vernietigende upgrade voor je arsenaal. Met alle intense vuurkracht van een licht machinegeweer, maar zonder het gewicht! Deze Rifle Bundle bevat: FG-42 automatisch geweer 2 talismans (Fallschirmjäger-helm en ijzeren kruis) 2 speciale wapenskins (Fallschirmjäger-camouflage + zwart)