Zombie Army 4: Mission 2 - Blood Count
Ondoden in Transsylvanië? SS-sekteleden? Dat zijn nog maar de MINSTE van je problemen in deze gloednieuwe campagnemissie voor Zombie Army 4. Breek in bij een verlaten kasteel, onthul occulte krachten en dring door tot in de duisterste geheimen van de crypte... Blood Count is de tweede missie in Hell Cult, een nieuwe zenuwslopende driedelige campagne van Zombie Army 4: Dead War! Verken een gloednieuwe locatie in deze bloedstollende missie voor 1-4 spelers, compleet met nieuwe vijanden, verzamelvoorwerpen, achievements en meer! De Führer is er niet meer, maar de dodenoorlog woedt verder!