Zombie Army 4: Renegade Officer Character
Loyaal aan de Führer? Niet bepaald! Werner Sauer was een legende in het Afrika-korps vanwege zijn moed in gevechtssituaties, maar toen hij een eind maakte aan een occult ritueel, uitgevoerd door een SS-officier, werd hij naar een strafbataljon gestuurd. In deze bijna suïcidale missies kreeg hij de perfecte training om te overleven toen de zombiehorden tevoorschijn kwamen!