Ravenswatch - Legendary Edition
Kies partij en laat zien dat je de game steunt met de Legendary Edition. Bevat: * Game Ravenswatch * Ravens Skin Pack: negen exclusieve outfits in Ravenswatch-thema voor Scarlet, Beowulf, de Sneeuwkoning, de Rattenvanger van Hamelen, Aladdin, Geppetto, Sun Wukong, Melusine en Carmilla. Beschikbaar in het heldenkeuzemenu. * Nightmares Skin Pack: negen exclusieve outfits in Nachtmerrie-thema voor dezelfde helden, beschikbaar in hetzelfde menu. * Digital Soundtrack: een betoverend muzikaal avontuur! Dompel jezelf onder in de unieke sfeer van Ravenswatch met de originele soundtrack van de game, gemasterd op een album van 20 nummers. * Digital Artbook: 150 pagina's schetsen en illustraties die laten zien hoe de game is ontworpen, van potloodschetsen tot 3D-animatie.