Ravenswatch - Romeo & Juliet
Het mooiste liefdesverhaal aller tijden liep niet af zoals ons werd verteld. In haar wanhoop na de dood van Romeo sloot Julia een deal met Baba Yaga. De heks stemde ermee in haar geliefde weer tot leven te wekken, maar verbond hun lotsbestemmingen voor eeuwig aan elkaar. Verenigd in het leven en de dood gaan de twee geliefden nu gebukt onder een vloek, waarvan de effecten hun hoop... en hun nachtmerries ver overtreffen. Na hun vlucht uit Verona hebben de geliefden zich aangesloten bij de Ravenswatch op zoek naar de verraderlijke heks, in de hoop hun vloek te verbreken. Romeo is een meester in het zwaardvechten en hanteert zijn degen met een melodische behendigheid en gratie. Julia hanteert haar musket met dodelijke precisie en kan meerdere vijanden met een enkel schot vellen. Beide helden kunnen individueel worden gebruikt, maar hun volledige potentieel komt maar tot uiting als duo. Hun vaardigheden vullen elkaar aan en creëren krachtige synergieën - als ze samenblijven tenminste. Als in co-op-modus een van beiden sterft, gaat de ander ook ten onder. Ontgrendel Romeo en Julia en maak kennis met een tragisch verhaal, waarin liefde en lot onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Neem het alleen op tegen de Nachtmerrie of bundel je krachten in co-op-modus om - op eigen risico - de geheimen van Ravenswatch te ontrafelen.