Ravenswatch - Romeo & Juliet Skin Pack
Ontgrendel 6 exclusieve bijpassende skins voor Romeo en Julia. Beschikbaar in het helden-selectiemenu. * Raven-skins – Elegante gewaden in de kleuren van de Ravenswatch, met trots gedragen door de noodlottige geliefden. * Nachtmerrie-skins – Sombere en dreigende uitrusting, geïnspireerd door de Nachtmerrie. * Eeuwige-Liefde-skins – Een unieke, spectrale look met gloednieuwe visuele effecten, als een ode aan de liefde die de dood verslaat.