Ravenswatch - Unleashed Skin Pack
Wees nog flamboyanter op het slagveld met het Unleashed Skin Pack, een collectie van 5 exclusieve outfits. Deze nieuwe generatie skins verbetert niet alleen het uiterlijk van helden en hun uitrusting, maar voegt ook dynamische visuele effecten toe voor spectaculaire resultaten. Dompel jezelf onder in de wereld van heruitgevonden sprookjes met: * De Rattenvanger, getransformeerd in een vechtende bard, uitgerust met een magische fluit en een betoverde cape. * Beowulf, drager van de eeuwige vlam, verteerd door een brandende woede tegen de Nachtmerrie. * De Sneeuwkoningin, gehuld in een karmozijnrode mantel versierd met ijskristallen. * Sun Wukong, de Apenkoning, in een flamboyante krijgeroutfit die zijn legende eer aandoet. * Carmilla, gemaskerd voor een bloederig bal, klaar om te dansen tegen de Nachtmerrie. Toegang tot deze outfits is direct beschikbaar vanuit het heldenselectiemenu, en geef elke strijd jouw unieke stijl.