Ravenswatch - Merlin
Merlijn, de beroemde tovenaar uit de Arthurlegende, sluit zich aan bij Ravenswatch. Hij zit al eeuwenlang gevangen in een slaapgevangenis geweven door de Vrouwe van het Meer – zijn vroegere geliefde – en ontwaakt eindelijk, beroofd van zijn helderziendheid, maar niet van zijn kracht. Verdwaald en achtervolgd door zijn verleden, bundelt Merlijn de krachten met de helden van Ravenswatch om de waarheid te achterhalen… en de Nachtmerrie te vernietigen. Deze nieuwe speelbare held blinkt uit door zijn uitzonderlijke beheersing van de toverkunst. Merlijn heeft veel meer dan drie vaardigheden in petto: hij kan kiezen uit negen spreuken, verdeeld over drie categorieën om de volle reikwijdte van zijn talenten te benutten. * Natuurspreuken: roep gigantische doornranken op, laat sterren uit de hemel regenen of zet een stenen schild in dat ontploft op je vijanden. * Arcanemagie: werp bliksemschichten die monsters doorboren, slinger een vuurbal of laat een ijskristal los dat je doelwitten achternazit. * Heilig Licht: genees jezelf en je bondgenoten, verblind vijanden en breek hun verdediging, of ontsnap aan gevaar door jezelf te teleporteren. Tijdens gevechten genereert Merlin Krachtrunes, een unieke bron die zijn spreuken versterkt en vernietigende combinaties maakt. Zijn spreukenarsenaal, vier ultieme krachten en talrijke talenten zorgen voor een ongeëvenaarde diepgang in het spel. De DLC bevat bovendien vier skins om in-game vrij te spelen, en drie exclusieve premiumskins: een Ravenswatch-outfit, een Nachtmerrie-outfit en de outfit van de Koninklijke Raadgever.