Gorogoa
Gorogoa is een elegant, vernieuwend exemplaar van het puzzel-genre. Het verhaal is prachtig met de hand getekend. Het ontwerp en de illustraties zijn afkomstig van Jason Roberts. UNIEKE FANTASIERIJKE PUZZELS De gameplay van Gorogoa is volledig origineel en bestaat uit rijk geïllustreerde panelen die spelers kunnen herschikken en combineren op fantasierijke wijzen om zo puzzels op te lossen. Zo mooi in zijn eenvoud en tegelijkertijd zo bevredigend in zijn complexiteit. PRACHTIG HANDGETEKENDE GAMEPLAY Jason Roberts maakte duizenden minutieus gedetailleerde handgetekende illustraties voor elk moment van de indrukwekkende omvang van Gorogoa's verhaallijn. EEN NIEUWE MANIER VAN VERHALEN VERTELLEN Gorogoa is niet zomaar een spel - het is een kunstwerk dat tot uitdrukking komt charmante illustraties waar bezieling in zit en verfijnde puzzel-technieken.