Leila
"Normaal gesproken zou ik een gat in mezelf graven en erin vallen, maar deze keer besloot ik om er vrijwillig in te stappen. Hier ben ik, drijvend aan de oevers van mijn leven." Speel als Leila en reis door alle fasen van haar leven terwijl je haar meest bepalende momenten ontdekt. Door puzzels op te lossen die verweven zijn met fragmenten van haar herinneringen, krijg je inzicht in de drijfveren achter haar keuzes. Hoe dieper je in haar geest en emoties duikt, hoe meer je jezelf zult herkennen in het verhaal van deze ogenschijnlijk gewone vrouw. Betreed de gelaagde wereld van Leila in een meeslepend, verhalend avontuur dat tot leven komt met prachtige animaties en een boeiend verhaal. Elk frame is een meesterwerk, met de hand getekend en geanimeerd, terwijl een ontroerende originele soundtrack de sfeer versterkt. Ga met Leila op reis terwijl ze de complexiteit van liefde, vertrouwen en de schaduwen van haar verleden onder ogen ziet. Los uitdagende puzzels op die je intellect prikkelen en je dieper in haar wereld trekken.