Dying Light: Enhanced Edition
Dying Light: Enhanced Edition is alles wat je mag verwachten van een openwereldgame in een post-apocalyptische wereld die wordt overspoeld door zombies. Nu verkrijgbaar in een uitgebreide vorm die de gameplay naar nieuwe hoogten tilt. Bevat: - Dying Light – de volledige bekroonde game. - Dying Light: The Following – een enorme uitbreiding compleet met een nieuw verhaal, een uitgestrekte originele kaart en een aanpasbare buggy om in te rijden. - Dying Light: Bozak Horde – een uitdagend speltype met een eigen nevenplot. - DLC Vreten & Voorraad – twee extra quarantainezones. - Ultieme Overlever-bundel – exclusieve wapens en outfits. Merk op dat Dying Light: Hellraid geen deel uitmaakt van de Enhanced Edition. Zoek je meer overlevingsuitdagingen in een open wereld, dan vind je die in Dying Light: Anniversary Edition, gemaakt om vijf jaar zombie-actie te vieren! SEASON PASS 2015 Season Pass geeft je toegang tot alle grote DLC-pakketten die in het eerste jaar na de release zijn uitgebracht, waaronder de grootste en populairste uitbreiding Dying Light: The Following. Je krijgt ook het multiplayerspeltype 'Wees de zombie' en het speltype 'The Bozak Horde', extra missies en exclusieve items. Merk op dat Dying Light: Hellraid geen deel uitmaakt van deze Season Pass. MASSIVE 2018 DLC SERIES 10-IN-12 De gigantische hoeveelheid nieuwe content die we in de loop van 2018 hebben toegevoegd. Van nieuwe personages en skins via wapens en blauwdrukken tot nieuwe menselijke en zombie-vijanden, twee stijlvolle autolakken voor je buggy, extra missies en het speltype Gevangeniskraak.