Dying Light Geheime operatie-bundel
Kom verder, agent Crane. Het is tijd om de zombies wat manieren te leren. Doel: Het neutraliseren van ondoden. Tijd: 19:00 uur, 3 december. Missiestatus: Actief De situatie in Harran loopt uit de hand. Bureau Z heeft geen keus en stuurt zijn beste agent. De toekomst van de stad staat op het spel. Mislukken is geen optie. Word een echte agent en verruil je buggy tegen een waardig voertuig. Het bureau heeft je hun beste wagen gegeven, Verborgen verwoesting: een van de dodelijkste en meest discrete wapens. Leer je vijanden een lesje met Savoir Vivre, een mooie nieuwe stok. Het doden van zombies is namelijk een chique aangelegenheid. Werk je undercover? Schakel ze uit met Gekrenkte fluistering, een gedempt pistool. Hebben ze je door? Zet dan alles op alles met je machinepistool Vliegende dood. Welke keuze je ook maakt, vergeet niet dat het bureau alleen geïnteresseerd is in de grote prijs. Aquila non captat muscas, nietwaar? Deze bundel bevat: Savoir Vivre, een statige wandelstok Gekrenkte fluistering, een gedempt pistool (hier heb je geen speciale munitie voor nodig) Vliegende dood, een machinepistool met een groter magazijn Spelersskin van geheim agent Buggyskin Verborgen verwoesting De bundel zal op 3 december vanaf 19:00 uur beschikbaar zijn op alle platforms.