Dying Light - 10th Anniversary Bundle
Deze bundel is uitgegeven ter gelegenheid van de tiende verjaardag van Dying Light, en bevat de gecertificeerde Hotshot Outfit, het waardevolle hagelgeweer Dawnbreaker, de stralende revolver Sunburst en de fonkelende machete Golden Idol. De vergulde aanblik van ieder object is een eerbetoon aan alles wat je in Harran voor elkaar hebt gekregen. Deze bundel bevat ook de verfbeurt Golden Hour voor je buggy: het symbool van je rol als baken van hoop voor overlevers en een geduchte kracht tegen vijanden.