Terraria
De wereld ligt binnen handbereik terwijl je vecht om te overleven, op zoek gaat naar rijkdommen en graaft naar glorie. Waag je in uitgestrekte grotten, stel je vechtkunsten op de proef of bouw je eigen stad! Terraria biedt meer dan ooit - waaronder de gloednieuwe 1.4.5 Bigger and Boulder-content! Ontdek een indrukwekkend aanbod van 5000+ items, 25+ NPC's en 400+ vijanden. Dankzij de combinatie van klassieke actie-elementen en sandbox-achtige creativiteit is Terraria een echt uniek avontuur! De nieuwste contentupdate bevat: NIEUWE 1.4.5-CONTENT: - Dead Cells-cross-overcontent: nieuwe wapens, vechtaccessoires en meer! - Iconische Pals uit Palworld zijn aangekomen! - Vijftien nieuwe meubelsets. - Vijf nieuwe soorten rotsblokken: kijk uit waar je loopt! - Vier nieuwe verandingsrijdieren - Nieuwe zwepen en Summoner-prefixen - Nieuwe vliegers, dieren en decoratieve voorwerpen. - En nog veel meer om te ontdekken! NIEUWE WERELDZADEN OM TE ONTDEKKEN: - Een nieuw Skyblock-wereldzaad. - Een nieuwe menu Wereld maken waarin je speciale zaden kunt combineren. - Verbeteringen voor bestaande zaden! VERBETERINGEN: - Wapens zijn bewerkt en de balans is verbeterd. - Visuele updates aan vele klassieke sprites. - En nog véél meer verbeteringen!