Bundel Dying Light – Gevechtspantser Volkan
Strijd samen met de Volkan Corporation voor een betere toekomst met geavanceerde militaire uitrusting die speciaal ontworpen is om alle soorten geïnfecteerden met maximale efficiëntie uit te schakelen. Grijp je kans om het allerbeste van de afdeling Hightechwapens van Volkan te testen: het revolutionaire Aanvalsgeweer Volkan dat ontworpen is voor de elitesoldaten van de toekomst. Maak gebruik van de ingebouwde geluiddemper, het grote magazijn en het reflexvizier om talloze vijanden geruisloos en met dodelijke precisie uit te schakelen. Dezelfde innovatieve munitietechnologie is gebruikt in het uitstekende Gevechtspistool Volkan. Naast het extra grote magazijn maakt dit ideale handwapen indruk met zijn hoge vuursnelheid en salvostand. Als het gebruik van een vuurwapen geen optie is, geeft het Gevechtszwaard Volkan – gemaakt van hoogwaardige composieten en voorzien van een schadeversterkingssysteem – je een waardevolle voorsprong in contactgevechten. Laad je wapens, kruip achter het stuur van de Gevechtsbuggy Volkan in je nieuwe Gevechtspantser Volkan en begin vandaag te werken aan een veiligere toekomst. Let op: autolak voor buggy vereist de uitbreiding Dying Light: The Following.