Ni no Kuni II: Revenant Kingdom PRINCE’S EDITION
Lose yourself in the ultimate Ni no Kuni experience with this Prince's Edition including: - Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (full game) - Game expansions that add hours of additional gameplay - The Prince's Equipment Package Join the young king Evan as he sets out on an epic quest to found a new kingdom, unite his world and save its people from a terrible evil. Embark on this unforgettable adventure which blurs the line between animated feature film and video game. Developed by LEVEL-5, Ni no Kuni II features enchanting character design from the legendary artist Yoshiyuki Momose and a stirring soundtrack composed by the world-famous Joe Hisaishi.