Afil GamesPuzzle e rompicapo
Embark on an interstellar puzzle adventure in Stellar Docks, a grid-based logic game featuring charming 2D pixel art. Guide an astronaut as they push drones to their charging docks across challenging maps filled with strategic puzzles. With a top-down view and intuitive controls, the game offers a satisfying progression that will test your problem-solving skills. From the interiors of a spaceship to the icy landscapes of Neptune, explore diverse environments and unravel intricate challenges that push your mastery of each mechanic. Whether you're a casual gamer or a puzzle enthusiast, Stellar Docks is your ticket to a cosmic brain-teasing journey! Main Features Engaging Grid-Based Logic Gameplay: Move drones to their designated docks using strategic, step-by-step movement. Unlimited Undo and Level Restarts: Experiment freely and refine your strategies without fear. 40 Challenging Levels: Explore four unique environments (Spaceship Interior, The Moon, Mars, and Neptune), each introducing new puzzle mechanics and increasing difficulty. Immersive Pixel Art: Experience the charm of handcrafted 2D pixel art in a sci-fi setting. Multiple Language Support: Play in English or Portuguese. Flexible Controls: Use a keyboard or controller on PC for seamless gameplay. Prepare to test your skills and master the cosmos in Stellar Docks!