Full Restore - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. Gli HP/MP di tutti i personaggi vengono completamente curati alla fine del combattimento. I componenti aggiuntivi si possono visualizzare nella sezione Option nel menu.