Damage x2 - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. I danni causati ai nemici si raddoppiano. I componenti aggiuntivi si possono visualizzare nella sezione Option nel menu.