Killer Instinct: SUPREME EDITION
Supreme Edition sisältää KAIKKI Killer Instinct -pelin Season 1-, Season 2- ja Season 3 -taistelijat – yhteensä 25 taistelijaa! Lisäksi paketti sisältää KAIKEN sisällön jokaisesta kolmesta Ultra Edition -versiosta: kaikki asut, lisävarusteet, VIP-tuplakokemusbuusterit, bonusretrovärit sekä Killer Instinct Classic- ja Killer Instinct 2 Classic -pelit Xbox Onelle (Pegi: 16). HUOM: Tämä sisältöpaketti ei ole ostettavissa erikseen.