Jago
Jago kamppailee pahaa tiikerihenkeä vastaan ja pyrkii puhdistamaan itsensä taistelun kautta. Pelattava Killer Instinct -hahmo. HUOMAUTUS: Jago-hahmo on mukana Combo Breakerissä ja Ultra Editionissa.