Eyedol
Viimeisessä taistelussaan Gargosia vastaan osittain kahtia haljennut toinen Shadow Lord, Eyedol, palaa Kan-Ran taikuuden avulla elävien kirjoihin. Kuolemastaan ja henkiinherätyksestään epävakaan Eyedolin voimat ovat jakautuneet, ja hän joutuu tasapainoilemaan raakaa voimaa uhkuvan soturiluonteensa ja yhtä tappavan tehokkaan loitsijaluonteensa välillä. Vain hyödyntämällä molempia puoliskoja voit valjastaa Eyedolin todellisen potentiaalin!